Article header image

Future TV Advertising Forum in Amsterdam

Op maandag 16 september wordt voor het eerst in Nederland het Future TV Advertising Forum georganiseerd. Nieuwe denkwijzen, processen en technologieën worden gepresenteerd die duidelijk maken in welke richting TV advertising zich ontwikkelt.

Het programma is ambitieus opgezet met toonaangevende sprekers uit binnen- en buitenland. Future TV Advertising Forum Amsterdam is het nieuwste event dat wordt toegevoegd aan de reeks gelijknamige forums die al bestaan in Londen, Toronto, Sydney en Manchester.

Op de eerste editie van het Future TV Advertising Forum Amsterdam staat de vraag centraal hoe de TV-markt in de Benelux zichzelf continue transformeert om betere segmentatie en targeting mogelijk te maken. Door de planning- en campagneoptimalisatie te verbeteren worden zowel de gegevens van adverteerders als van broadcasters zo goed mogelijk benut.

Ook wordt besproken op welke wijze de TV-industrie de attributie van campagne-effecten verbetert. We weten al dat TV merken kan bouwen, maar er wordt tegenwoordig ook rekening gehouden met de waarde van TV als activeringsmedium. Er wordt gekeken hoe de Benelux markten een ecosysteem voor addressable TV-reclame kunnen creëren op de schaalgrootte die marketeers nodig hebben voor een data-gedreven toekomst.

Nationale en internationale sprekers – afkomstig van bureaus, broadcasters en adverteerders – bespreken actuele en relevante kwesties in diverse vakgebieden. De sprekers zijn Peter Quaghebeur – CEO SBS Belgium, Anna Maria Vujinovic – Director Digital and Business development, Tech and Data RTL, Susan van Geenen – Vice President Commerce, FOX Networks Group Benelux, Guy Bisson – Co-Founder & Research Director Ampere Analysis, Neil Taylor – Lead Data Strategist for Commercial Innovations Channel 4 Television, Rik Hendriks – Senior Innovation Manager Advertising, KPN, Harry Dekker – Media Director Unilever en Remon Buter – Head of Investment and Trading, GroupM.

Kijk voor meer informatie en om je aan te melden hier.

Bron: Screenforce/BM

Terug naar overzicht