Article header image

Discovery Networks wint AMMA

Discovery Networks, moederbedrijf van mannenzender Discovery Channel, is uitgeroepen tot media-exploitant van het jaar 2010. De AMMA’s (Annual Masters of Media Awards) is één van de meest prestigieuze en felbegeerde mediaprijzen in de Nederlandse communicatiebranche.

Allard Ruyl, commercieel directeur Discovery Networks Benelux: “Dat we aan de vooravond van de lancering van onze nieuwe vrouwenzender TLC nu als zendergroep uitgeroepen worden tot media-exploitant van het jaar, en onze Director Brand Partnerships Marco Gijsen verkozen is tot beste verkoper van tv zendtijd van het jaar, is ronduit fantastisch. Wij willen de Nederlandse man met Discovery Channel inspireren om het maximale uit hun leven te halen en stellen diezelfde kwaliteitseis aan alles dat wij zelf creëren. Dat we daarvoor bekroond worden met een AMMA is voor mij de verpersoonlijking van onze pay-off ‘Tot Hier En verder’. Tegelijkertijd werken wij achter de schermen keihard aan TLC. Het feit dat de eerste vrouwenadverteerders de weg naar ons weten te vinden, bevestigt dat we op de juiste weg zitten.”

The Voice Of Holland interactief van OMD Nederland won in de categorie Beste Interactieve Mediastrategie. De Beste Media-/Middelenstrategie ging naar de Volkswagen Rijbewijs-actie van MTV Networks.

Bron: Discovery Networks/Broadcast Magazine

Bericht delen