dinsdag 16 januari 2018

AVM Broadcasting Exhibition in nieuwe jas

Een dynamisch congresprogramma met meer dan zestig expertsprekers, geheel in lijn met het thema ‘media maken 2.0’. De twaalfde editie van de AVM Broadcasting Exhibition op 14 en 15 mei in Studio 22 op het Hilversumse Media Park wordt flink vernieuwd en belooft veel.

Niet alleen de naam van dé Nederlandse audiovisuele beurs is op de schop genomen, maar ook de inhoudelijke opzet verschilt van andere jaren, vertelt Caroline Spek namens organisator Informa Exhibitions in Broadcast Magazine: “AVManifestatie vonden we een beetje oubollig klinken, we willen er een veel bredere experience van maken. We zien dat de branche enorm aan het veranderen is en daar spelen we op in.”

De beursvloer op beide dagen in Studio 22 is dan ook anders ingericht, met een centraal netwerkplein en ook een speciaal Studentenplaza op 15 mei. Bovendien zijn er tal van workshops en plenaire sessies, met gereputeerde sprekers. Zo gaat Marco Jacobs vertellen over video capturing en staan onder andere Google Glass, Infostrada, Ziggo, Adobe, Yamaha, Grass Valley en Ericsson in het programma. Bovendien vindt voor het eerst de uitreiking van de Stan Storimans Prijs op de AVM plaats.

De toegang is zoals gebruikelijk gratis, maar wie zich opgeeft voor een workshop en zonder goede reden wegblijft, krijgt alsnog een rekening van 50 euro. “Dat zegt ook iets over de waarde van het programma,” aldus Spek. Meer informatie en inschrijven, klik hier.

In Broadcast Magazine 333 veel meer AVM en ander product- en facilitair nieuws. Nog geen abonnee? Klik hier en maak gebruik van onze speciale abonneeactie!

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen