dinsdag 16 januari 2018

24Kitchen haalt Jamie Oliver binnen

FremantleMedia Enterprises (FME) (onderdeel van FremantleMedia) en FOX International Channels zijn een vijfjarige samenwerking aangegaan. Programma’s van Jamie Oliver vinden in Nederland een nieuw thuis op de digitale zender 24Kitchen, die afgelopen zaterdag is gelanceerd. Het kanaal is een gezamenlijk initiatief van FOX Channels Benelux en Jan Dekker Holding. 24Kitchen is beschikbaar in meer dan drie miljoen Nederlandse huishoudens.

Met deze overeenkomst brengt 24Kitchen een reeks programma’s van Jamie Oliver, inclusief de nieuwe serie Jamie’s Great Britain. In deze serie ontdekt Oliver al het goede van Britse gerechten, terwijl hij rondreist in Engeland en zich verdiept in de tradities en culturen, die het Britse eten zo enerverend maken.

Als onderdeel van de samenwerking zijn ook andere foodprogramma’s voor 24Kitchen aangekocht door FOX International Channels, waaronder de titels FME’s Anthony Bourdain, Annabel Langbein, Donna Hay en Bill Grainger.

Bron: 24Kitchen/Broadcast Magazine

Jamie Oliver vindt een nieuw thuis op 24Kitchen

Amsterdam, 5 oktober 2011 – Vandaag zijn FremantleMedia Enterprises (FME) (onderdeel van FremantleMedia) en FOX International Channels een vijfjarige samenwerking aangegaan. Programma’s van Jamie Oliver vinden in Nederland een nieuw thuis op de digitale zender 24Kitchen, die afgelopen zaterdag is gelanceerd. 24Kitchen is een zender over eten – waar komt ons voedsel vandaan, hoe wordt het bereid en hoe kan eten onze levens beter, langer en rijker maken? Het kanaal is een gezamenlijk initiatief van FOX Channels Benelux en Jan Dekker Holding. 24Kitchen is beschikbaar in meer dan drie miljoen Nederlandse huishoudens.

Met deze overeenkomst brengt 24Kitchen een reeks programma’s van Jamie Oliver, inclusief de gloednieuwe serie Jamie’s Great Britain (6 x 1 uur). In deze serie ontdekt Jamie al het goede van Britse gerechten, terwijl hij rondreist in Engeland en zich verdiept in de tradities en culturen, die het Britse eten zo enerverend maken.

Als onderdeel van de samenwerking zijn ook andere foodprogramma’s voor 24Kitchen aangekocht door FOX International Channels, waaronder de titels FME’s Anthony Bourdain, Annabel Langbein, Donna Hay en Bill Grainger. De overeenkomst werd gesloten door Richard Tulk-Hart, FME’s VP Sales, Distributie (Benelux, Malta, Sub-Saharisch Afrika & Cyprus) en Home Entertainment (EMEA) en Moreyba Bidessie, Global Acquisitions, FOX International Channels.

Bericht delen