dinsdag 16 januari 2018

2,3 miljoen kijkers voor GTST

De 5000ste uitzending van Goede Tijden, Slechte Tijden heeft vrijdag 2.324.000 kijkers getrokken bij RTL 4. Het programma staat daarmee op de tweede plaats in de Top 25. GTST heeft in het algemeen rond 1,8 miljoen kijkers.

GTST pakte vrijdag uit met een ‘second screen’-verhaallijn die synchroon aan de tv-uitzending te zien was op smartphone en tablet. Een unicum in de Nederlandse tv-historie, volgens producent Endemol. Via de speciale GTST 5000-app waren vrijdag extra beelden, andere perspectieven en nieuwe verhaallijnen te volgen die de reguliere uitzending aanvulden.

De Top 25 van vrijdag wordt aangevoerd door Voice of Holland, The Battle met 2.656.000 kijkers. Flikken Maastricht was op NPO 1 goed voor 1.871.000 kijkers. RTL 4 realiseerde in de avonduren een marktaandeel van 28,7 procent. NPO 1 volgt met 18,9 procent en SBS 6 met 7,1 procent, zo blijkt uit de gegevens van SKO.

Bron: Broadcast Magazine

 

Bericht delen