SLAM! presenteert nieuwe merkcampagne
maandag 15 augustus 2022

SLAM! presenteert nieuwe merkcampagne

Boost Your Life is het nieuwe motto van het pop & dance radiostation SLAM! Vanaf vandaag gaat de luisteraar dat overal zien en horen.

SLAM! presenteert een aangescherpt merkverhaal, op de radiozender met een strakke nieuwe programmering en nieuwe audiovormgeving, op de eigen social media kanalen, in het land tijdens festivals en events. Ook is dit terug te zien in de nieuwe Boost Your Life brand campagne, die de doelgroep aanzet om samen met SLAM! het leven te boosten. Deze campagne wordt uitgerold op tv, online, social, print en Out of Home.

SLAM! boost het leven. Daar is het merk groot mee geworden en die belofte gaat het station nu nog steviger benadrukken, met de uitgesproken pop en dance muziekmix, spraakmakende content, unieke acties en met deze nieuwe campagne. Dat de doelgroep dat wil, laten de alsmaar stijgende bereikcijfers zien.

De eerste helft van 2022 was het beste eerste halfjaar ooit voor SLAM!. In de meest recente meting realiseerde het station een marktaandeel van 3,7% in de doelgroep 20-49 jaar. Met meer dan een miljoen abonnees op YouTube en tientallen miljoenen weergaven op TikTok en Instagram gaat SLAM! ook online door het dak.

Chiel de Leeuw, Marketing Director SLAM!, legt uit: “Alles draait bij SLAM! om positieve energie. Dat is voor ons vanzelfsprekend en dat moeten we ons publiek dan natuurlijk ook heel expliciet vertellen. We hebben de afgelopen tijd gebruikt om het verhaal van SLAM! aan te scherpen. We haten saaiheid en hebben een hekel aan heilige huisjes. We willen alles uit het leven halen, we zoeken de rand op, willen dansen, sjansen. SLAM! is niet te stoppen. Dit alles brengen we nu samen in Boost Your Life.”

Om de Boost Your Life campagne extra te vieren is het dagelijkse lunchprogramma Housuh in de Pauzuh deze week 24/7 te horen. Housuh in de Pauzuh XL neemt de luisteraar mee op een trip down memory lane, waarbij de playlist alle kanten op gaat: van clubknallers uit de 00’s, naar hiphopbangers uit de 90’s, dikke hits van nu, maar ook typische guilty pleasures en natuurlijk de lekkerste zomerhits; het komt allemaal voorbij.

Bron: SLAM!/BM

Bericht delen