Article header image
Article header image

Make-A-Wish kiest voor Media Park

Het Media Park is de nieuwe thuisbasis van Make-A-Wish Nederland. De ambitie van Make-A-Wish is om een story sharing brand te worden door al hun verhalen met een breed publiek te delen. Dit is één van de redenen waarom de organisatie verhuist naar het Muziekpaviljoen. Het monumentaal gebouw van architect Piet Elling heeft een flinke opknapbeurt gekregen. 

Hanneke Verburg (directeur Make-A-Wish Nederland): “Wij zijn blij met de verhuizing naar het Media Park én met ons nieuwe pand. Het pand vertegenwoordigt onze nieuwe manier van werken: modern, flexibel en wendbaar. Door de mooie verhalen met al onze nieuwe buren te delen hopen we onze naamsbekendheid verder te vergroten. Met als doel een betere verbinding met het bedrijfsleven te realiseren en de aanmeldingen van wensen te verhogen. Op dit moment vervullen we 550 wensen per jaar, graag zouden we nog meer kinderen kracht en hoop willen geven voor de toekomst. Met het oog op de ambitie om een story sharing brand te worden, is de verhuizing van Woerden naar Hilversum dan ook een logische stap.”

Mark Achterberg (COO Media Park Management): “Wij zijn blij dat Make-A-Wish het Media Park kiest als thuisbasis en zo dichtbij een aantal van haar samenwerkingspartners is. Natuurlijk hopen wij dat door de vestiging in Hilversum nog meer wensen kunnen worden vervuld.”

Bron: Media Park/BM

Terug naar overzicht