dinsdag 16 januari 2018

Nieuwe zomercampagne 538 van start

538 lanceert deze week de nieuwe crossmediacampagne waarin Zomer = 538, Radio = 538 centraal staat. De campagne wordt de komende weken on air, online, op tv en in verschillende outdoor en social uitingen uitgerold.

Armin van Buuren heeft een rol in de nieuwe brandfilm en stelt speciaal hiervoor zijn track Sunny Days beschikbaar.

Menno Koningsberger, algemeen directeur: “De essentie van 538 is The Beat of the Moment. Radio is de kern van het merk 538 en die wordt het best gevat in de campagneclaim Radio = 538. In de brandfilm gebruiken we een ’timestamp’ om wow-momenten van onze luisteraars, 538-dj’s en artiesten te benadrukken. In de zomer luisteren er veel mensen naar ons station en zijn we graag zichtbaar. We vertalen het zomergevoel door naar de verschillende touchpoints van 538 en zetten op deze manier de zomer aan: Zomer = 538.”

Dave Minneboo, radio directeur: “538 is al veertien jaar de onbetwiste nummer één van Nederland. 538 heeft meer dan 3,5 miljoen unieke luisteraars per week en uit onderzoek blijkt dat 538 het eerstgenoemde radiomerk van Nederland is.”

Radio 538 is de hele zomer volop in actie on air, online en op TV 538. Zo gaat Frank Dane’s Frank en Vrijdag Show vanaf eind juli weer op Tuintour om radio te maken vanuit de tuinen van bekende Nederlanders. 538 doet uitgebreid verslag van de grootste en beste dancefestivals van de wereld en zendt uit vanaf Tomorrowland en Mysteryland. De audiovormgeving is in een zomers jasje gestoken.

Bron: Talpa Radio/BM

Bericht delen