Article header image

Zomereditie Broadcast Magazine met specials distributie en casting

De juli/augustuseditie van Broadcast Magazine telt ditmaal twee specials: over distributie en casting. Als we de kenners moeten geloven, is Over the Top Television (OTT) waarmee traditionele distributeurs als kabel, satelliet en koper worden omzeild, the next big thing. De tijden van schaarste zijn in elk geval definitief voorbij, maar de vraag blijft: welke infrastructuur wint de strijd? Broadcast Magazine inventariseert en maakt een eigen distributietop 15.

Er zijn meer dan 25 grote castingbureaus waar je terecht kunt voor alle mogelijke rollen. Ze hebben hun eigen positie, eigen specialisatie en concurreren elkaar (net) niet dood. Verder onder andere in Broadcast Magazine 306: Annemiek Schrijver luncht met Taco Rijssemus (KRO), een interview met Iris Boelhouwer (Endemol) in de serie Powervrouwen en een pakkend verslag van de radio-oorlog na de FM-frequentieveiling.

Maar ook de veelbesproken bewegingen van Apple op de professionele markt, United Unicam, de Dutch Media Hub en het einde van de ‘luidheidoorlog’ krijgen ruim aandacht in BM 306, die 15 juli verschijnt. Het nummer daarna is op 2 september weer te bewonderen, onder andere met een lichtspecial, uitgebreide IBC-voorbeschouwing, interview met Eva Jinek en ruim aandacht voor het tweehonderd jaar bestaande Akkermans, carrosseriebouwer van zo’n beetje alle reportagewagens.

Nog geen abonnee van Broadcast Magazine? Maak dan snel gebruik van onze speciale aanbieding met de keuze uit twee fraaie cadeaus. Deze actie is bijna ten einde, dus aarzel niet langer en word abonnee!

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen