Article header image

Pitcher gezocht voor SPOT on TV 2013

SPOT on TV 2012 is een evenement over televisie voor de media-, reclame- en communicatieprofessional en vindt plaats op 13 september in de Zuiveringshal-West/Westergasfabriek in Amsterdam. De organisatie is in handen van de Stichting ter Promotie en Optimalisatie van Televisiereclame (SPOT), waarin een groot aantal omroepen samenwerkt.

Voor het evenement wordt nog gezocht naar een spreker die een nieuw concept heeft verzonnen op het gebied van connected tv, smart tv, second screen of online televisie. Die spreker vijf minuten spreektijd krijgen.

Dick Rempt van Talents Media, Tim Murck van Spektor Storytelling en Linda Kramer van IDTV/Wie is de Mol zijn al door SPOT uitgenodigd om te komen spreken. De vierde deelnemer wordt gekozen door de bezoekers van het evenement. Daartoe moet voor 24 augustus een korte motivatie worden gestuurd naar spot@spot.nl met antwoord op de volgende vragen: Wat doet je bedrijf? Wat je wil  je vertellen en welke case wil je gebruiken? Welke rol speelt tv in jouw concept? Wat is het in jouw verhaal dat ons publiek zal inspireren?

Alle inzendingen krijgen een beoordeling van Michel van der Voort, directeur van SPOT. Uit de inzendingen wordt een shortlist van drie concepten samengesteld. De bezoekers  van het evenement worden onder meer via e-mail opgeroepen te stemmen op de presentatie die zij graag willen zien. De uiteindelijke winnaar is bekend op 5 september en mag 5 minuten presenteren tijdens SPOT on TV op 13 september.

Bron: SPOT/Broadcast Magazine

Bericht delen