dinsdag 16 januari 2018

Activiteiten CMI samen onder merknaam Infostrada

Consolidated Media Industries (CMI) gaat alle activiteiten – behalve DutchView dat zich op Nederland richt – samenvoegen onder de merknaam Infostrada. Dat meldt CMI-topman Bart-Jan van Genderen in de maarteditie van Broadcast Magazine.

Van Genderen wordt in de serie Captains of Media geïnterviewd door Ton F. van Dijk. Van Genderen (43), die een openhartig en persoonlijk beeld van zichzelf schetst, maakt geen geheim van de ambities van CMI: over twee jaar moet de omzet zijn verdubbeld en het bedrijf een wereldspeler zijn. “Op het gebied van media-automatisering en digitale distributie is er nog geen partij die het werelddomein heeft geclaimd. Die partij willen wij dus heel graag worden.”
“We zijn een bedrijf aan het kopen in Los Angeles, waarmee we de Amerikaanse markt gaan uitbouwen. Ook zijn we naar internationale bedrijven aan het kijken om onze sportportfolio te verbreden. (…) Het doel is om ons internationaal in te kopen in bepaalde markten en dan vervolgens autonoom te groeien. Het zijn verschillende disciplines waarin we een wereldspeler willen worden. Maar ik denk dat we dat eind 2013, begin 2014 voor een aantal disciplines wel zouden moeten hebben gerealiseerd.”

Het volledige interview met Bart-Jan van Genderen is te lezen in Broadcast Magazine 322. Klik hier voor een abonnement.

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen