Article header image
Article header image

Ziggo lanceert Binge op YouTube

Ziggo heeft de wekelijkse YouTube-serie Binge gelanceerd. In tien minuten duiken de presentatoren Simon Zijlemans en Abbey Hoes samen met creatieve makers in de wereld rondom films en series.

Simon Zijlemans (32) en Abbey Hoes (23) zijn de twee gezichten van de nieuwe YouTube show. Simon is een bloedfanatieke film- en serie-kijker, gamer en presentator. Hij presenteerde eerder items voor Gamekings, Voetbal Inside en Veronica. Abbey is actrice, won eerder een Gouden Kalf voor haar rol in Nena en is onlangs ook genomineerd voor haar rol in de serie Petticoat. Bij Binge maakt zij haar debuut als presentatrice.

Ook filmmaker en YouTuber Vlakkeland levert wekelijks een satirische bijdrage, zo onderzoekt hij in de eerste aflevering waarom filmposters er eigenlijk allemaal hetzelfde uitzien. Godfried de Vries, bekend van zijn Buitenbeeld reportages op weblog Flabber, gaat op pad voor eigenzinnige interviews met filmfans uit het hele land. Hij start met het interviewen van fans over de seizoen finale van Game of Thrones.

Nieuwe afleveringen van Binge verschijnen iedere donderdag om 16.00 uur op het Ziggo Movies & Series YouTube kanaal en vanaf oktober ook op zaterdag en zondag om 17.00 uur op Ziggo kanaal 13. Het programma wordt geproduceerd door productiehuis NewBe. Hier is de eerste aflevering te zien.

Bron: Ziggo

 

Terug naar overzicht