dinsdag 16 januari 2018

Maya Tol versterkt digital team van IDTV

Maya Tol treedt per 1 augustus in dienst bij IDTV als Project Specialist Online Formats. In deze functie is zij mede verantwoordelijk voor de verdere groei van de digital afdeling en maakt onderdeel uit van het digital team.

Zij zal zich voornamelijk gaan focussen op de verdere ontwikkeling van bestaande en nieuwe online formats en branded partnerships voor online extensies.

Maya Tol heeft ruim 10 jaar ervaring in de online media. Ze was werkzaam bij Facebook en heeft ruim 3 jaar als Project Manager bij Mediabureau MEC gewerkt voor merken als Grolsch, Albert Heijn en Mercedes. Haar profiel sluit aan bij de digitale groeiambitie van IDTV.

Suzanne Pronk, Head Digital IDTV: “Wij bieden een one-stop-shop als het gaat om crossmediale concepten. Digital is hierbij cruciaal. Ik ben dan ook ontzettend blij met de komst van Maya die met haar ervaring op het gebied van branded content en online concepten een toegevoegde waarde biedt binnen ons digital team.”

Bron: IDTV/Broadcast Magazine

Bericht delen