Herman Dummer
Programmamanager Dutch Media Week
2022 - week 40

Journalism Day

Vandaag is alweer de laatste dag van het professionalsprogramma aangebroken. Zowel beginnende journalisten als de oude rotten in het vak krijgen de mogelijkheid hun journalistieke skills aan te scherpen met keuze uit twee programma’s. 

Tijdens de Dag van de Journalistiek staat de newsroom van de toekomst centraal, terwijl het bij de MOJO Conference draait om mobile journalism en storytelling. In de middag laat ik me tijdens het Social Hour van onze partner RauwCC bijpraten over de laatste ins en outs op social mediagebied. Helaas moet ik daarna het Haagse fotodebat overslaan, want dan is het in Hilversum tijd voor het allerlaatste Dutch Media Café van deze week: de Worst & Whiskey borrel.
Met deze XXL-borrel sluiten we, zoals elk jaar, het doordeweekse programma van Dutch Media Week 2022 weer gezellig af met al onze partners zonder wie Dutch Media Week nu eenmaal niet mogelijk zou zijn. Maar gelukkig zit Dutch Media Week er dan nog lang niet op, want morgen starten de Xperience Days. Dan laten we het grote publiek een weekend lang kennismaken met de magie van media.
Nu al zin in! En daarna? Na een welverdiende break gaan we weer met frisse zin aan de slag met de achtste editie van Dutch Media Week. Zet 2 tot en met 8 oktober 2023 maar vast in de agenda!

Herman Dummer
Programmamanager Dutch Media Week 

De week van Herman Dummer

Programmamanager Dutch Media Week
2022 - week 40