Ingrid Timmer
Head of Marcom NL CANAL+ Groupe
2023 - week 36

Wonder Games

Vandaag deels remote aan het werk, want ik ben gisteravond vertrokken naar Boekarest. Hoewel we het reizen door het jaar heen minimaliseren komen we vandaag ‘fysiek’ samen. En ik heb er gelijk een extra dagje aan vastgeplakt zodat ik ook het weekend hier kan doorbrengen.

Ieder jaar worden vanuit M7 de ‘Wonder Games’ georganiseerd. Een soort sportdag XXL waar collega’s uit Europa samenkomen. Vorig jaar vond deze in Nederland plaats bij de Stream Group (developer van de Canal Digitaal TV App). Maar nu reizen we met een klein team af naar de Roemeense hoofdstad. Waar we eerst gaan sporten om vervolgens onder het genot van een hapje en drankje de (internationale) collega’s te leren kennen en ideeën uit wisselen.

Bij mijn eerdere werkgevers hadden we ook dit soort jaarlijkse momenten. Ik kan me de BNN-uitjes nog vagelijk herinneren. Bij Disney hadden we een jaarlijkse Voluntearsdag (en nee, dit is geen spelfout, iets met Mickey en oren). Het helpt niet alleen om elkaar te leren kennen, maar ook dat je onderdeel bent van een ‘grotere’ organisatie.

Want ook al is het CANAL+ brand in Nederland (nog) niet zo gekend met Online.nl en Canal Digitaal, internationaal is CANAL+ een speler die rechten heeft voor Premiere League, Champions League, Formule 1 en waar Apple TV exclusief beschikbaar is voor CANAL+ abonnees. Met daarnaast ook nog eens een belang in Viaplay. Onder de CANAL+ vlag vallen onder andere SPI en één van de grootste productiehuizen in Europa: Studio Canal, waar ook DFW onder valt. Kortom: proud to be part of the CANAL+ family!

Ik dompel mezelf komende dagen onder in de Roemeense hoofdstad. Sfarsit de saptamana placut!

Ingrid Timmer
Head of Marcom NL CANAL+ Groupe

De week van Ingrid Timmer

Head of Marcom NL CANAL+ Groupe
2023 - week 36