Rob van Beek
Manager strategie en marketing ROM Utrecht Region en eigenaar Belly & Brain, merkstrategie
2022 - week 25

Bewust druk zijn

Mei en juni zijn normaal gesproken maanden waarin de weken voorbij zijn voor je er erg in hebt. Misschien herken je dat wel. Dat is ook nu zo. Toch valt het me op dat ik steeds beter in staat ben ze te beleven en er middenin te zitten.

In plaats van aan het einde van de week te denken: ‘dat ging snel!’ En intussen niet meer te weten wat ik eigenlijk heb gedaan. Misschien is het de afwisseling in mijn werk (het is meer hobby) die me een gelukkig mens maakt.

Zo was deze week veel meer dan wat je de afgelopen vier dagen hebt kunnen lezen. Ik ben bijvoorbeeld bezig geweest met een merk architectuur voor de Utrechtse regio, een positionering voor een ecosysteem op het gebied van Life Sciences en Health (waarvan je je zult verbazen hoeveel parallellen er met media zijn), en het afronden van een campagne voor een technologie bedrijf in de melkveehouderij en de grootste leverancier van studieboeken in Nederland.

Vandaag mag daarom vooral in het teken staan van ons nieuwe huis, waarvan we over twee weken de sleutel krijgen. We hebben maar mazzel 😉

Dankjewel voor het lezen. Hopelijk heb je een beetje mee kunnen krijgen wat we wellicht samen kunnen doen in de toekomst. Vanuit de ROM Utrecht Region bouwen we graag mee aan een nog mooiere media-, gaming- en technologie-industrie. Voor nu vast een goed weekend!

Rob van Beek
Manager strategie en marketing ROM Utrecht Region en eigenaar Belly & Brain, merkstrategie

De week van Rob van Beek

Manager strategie en marketing ROM Utrecht Region en eigenaar Belly & Brain, merkstrategie
2022 - week 25