Socials
“Ga nou eens van dat scherm af!” Hoe vaak ik mijzelf dat niet hoor zeggen tegen mijn kinderen. Tegelijkertijd besef ik dat ik zelf ook aardig wat tijd op social media spendeer.
De socials worden steeds belangrijker, dat werd de afgelopen twee jaar nog duidelijker toen we elkaar niet mochten of konden zien. Ook wij zijn flink aan de slag gegaan met onze social mediastrategie. Enerzijds gedwongen door het feit dat we niet meer fysiek onze klanten konden bezoeken en anderzijds omdat we er gewoonweg niet meer buiten konden om actief te zijn op de verschillende outlets.
Mijn collega’s en ik hebben hard gewerkt aan onze strategie. Hoe bereiken we onze klanten in binnen- en buitenland? Hoe creëren we meer nieuwsgierigheid, betrokkenheid en interactie? Het is leuk om daar mee bezig te zijn en te zien dat het werkt. We krijgen positieve reacties uit het veld en hebben een paar weken geleden getoast op onze nieuwe volgers!
Onze online mailings waarin we programma’s uitlichten, doen het ook nog steeds goed. Regelmatig krijgen we reacties uit plekken in de wereld waarvan we het niet verwachten. Vooral in Azië en het Midden-Oosten zijn de aankopers de laatste tijd heel enthousiast over wat we aanbieden. We hebben recent deals gesloten met onder andere Asharq (Saoedi-Arabië), Radio Television Hong Kong en Public Television Taiwan. We blijven inspelen op de actualiteit en mede door onze activiteiten op social media wordt ons bereik steeds groter.
Margaret Stanneveld
Manager Sales Dutch CORE
De week van Margaret Stanneveld
-
ΜaandagMIPTV
-
DinsdagNieuw
-
WoensdagVRT
-
DonderdagSocials
-
VrijdagSpringplank