Menno Hidajattoellah
MD THEMA Northern Europe
2022 - week 04

Reclameman

Bonjour lezers van BM De Week Van,

Deze week zijn we samen met onze cliënt Euronews de voorbereidingen aan het afronden voor de start van Nederlandse reclame op Euronews. Aan de techniek wordt de laatste hand gelegd en Bionic, het nieuwe Nederlandse bureau voor tv-reclameverkoop, is klaar voor de start.

Zeker nu dit jaar twee spelers in verkoop van televisiereclame willen samengaan, is er ruimte voor de nieuwe partij. Het gaat vast een succes worden. Aan het enthousiasme van Bionic ligt het in ieder geval niet! Verder staat de middag in het teken van reclame- en promotieactiviteiten voor de televisiezender Mezzo in 2022. In de afgelopen jaren hebben we prachtige samenwerkingen opgebouwd met partijen als het Concertgebouworkest, het Concertgebouw, het Nederlands Dans Theater en veel partijen buiten Nederland.

Zo zijn iedere maand verschillende uitvoeringen live integraal op Mezzo vanuit deze theaters te zien. Gelukkig hebben wij gisteravond te horen gekregen dat de concertzalen en theaters vanaf vandaag de deuren weer mogen openen, maar daarmee is de culturele sector er nog niet. Ik hoop van harte dat wij juist nu iets kunnen bijdragen voor al deze partijen die nog steeds een moeilijke tijd doormaken.

Met het doornemen van onze plannen voor 2022 kan ik niet anders dan concluderen dat het wat betreft televisie in ieder geval op Mezzo een mooi jaar voor cultuur gaat worden. Nu hopen dat de zalen snel weer op volle bezetting open kunnen.

Menno Hidajattoellah
MD THEMA Northern Europe, a Canal+ company

De week van Menno Hidajattoellah

MD THEMA Northern Europe
2022 - week 04