Taco Ketelaar
2017 - week 41

2018 en verder

Hetzelfde ochtendritueel vindt weer plaats en ook weer even sporten om het hoofd te legen, een en ander gevolgd door mijn ochtendfavoriet: havermout met fruit.

We zijn al een paar weken bezig met onze plannen voor 2018-2020 en hebben daar vandaag in verschillende bezettingen een aantal sessies voor. Met name op strategisch niveau zijn er interessante kansen en die bekijken we zowel per geval als alle mogelijke combinaties. Er is maar één doel en dat is waardecreatie. Wij zijn ervan overtuigd dat het IP- en digitale platformspel voor ons de toekomst zijn.

We hebben het grote voordeel dat we goed gefinancierd zijn, ons zodoende ook op ontwikkeling kunnen focussen en daarnaast mooie projecten kunnen doen voor grote internationale merken. Dat laatste heeft ook als voordeel dat we zowel ons IP kunnen ontwikkelen als ook kunnen maken en bouwen. Het businessplan voor 2017 zullen we behoorlijk overtreffen. Dat is natuurlijk prettig en legt de lat nog hoger voor 2018, maar we zijn ambitieus en zien ook de kansen die dat onderbouwen.

Met Jeroen Tielens, onze COO en tevens alleskunner, nog een bespreking over een aantal operationele zaken en wat contracten. Snel nog even thuis eten en dan een bespreking met het bestuur van HBO-opleiding The New School for Information Services. Ik was één van de eerste studenten in 1987, in het eerste jaar van deze opleiding. Inmiddels hebben vele studenten hun plekje gevonden in met name de marketing- en mediawereld.

Straks nog even een klein koffertje inpakken voor de MIPCOM in Cannes, waar ik morgen al heen vlieg voor een aantal afspraken.

Taco Ketelaar
Founder bij DFFRNT MEDIA