Jennemiek Leijssen
Corporate communicatiemanager Beeld & Geluid
2022 - week 14

D-Day

De rode loper ligt uit, de goodiebags voor collega’s hangen klaar en de nieuwe vlag die Eppo zo gaat hijsen, is gestreken. Vandaag lanceren we de nieuwe huisstijl van Beeld & Geluid!

Na veertien jaar is het oude logo overal verdwenen; nou ja, bijna overal, want we zullen het ongetwijfeld nog wel ergens tegen gaan komen. Sinds een paar weken organiseert mijn collega Antal van Elsen sneak previews van het nieuwe Mediamuseum voor marketing- en communicatiecollega’s op het Media Park. Medio oktober gaan de deuren eindelijk weer open voor publiek. We kunnen niet wachten om weer drommen mensen door het museum te zien lopen. Wat hebben we de reuring gemist!

Het museum begint steeds meer vorm te krijgen. De meeste exhibits staan al in de ruimte en gistermiddag hebben we de ‘Mediareactor’ voor het eerst in werking gezien. 300 meter aan gigantische led-schermen die boven de gehele lengte en breedte van het museum hangen en waarop archiefbeelden elkaar afwisselen in verschillend tempo.

We waren er allemaal een beetje stil van, zo indrukwekkend was het. Wij zitten al zo lang in onze ‘museumbubbel’ dat het heel interessant is om de reacties van externe collega’s te zien. Vanmiddag ontvangen we de Marcom-collega’s van Talpa. Ben heel benieuwd wat zij van het museum vinden.

Jennemiek Leijssen
Corporate communicatiemanager Beeld & Geluid

De week van Jennemiek Leijssen

Corporate communicatiemanager Beeld & Geluid
2022 - week 14