Ziggo en Max Verstappen breiden partnership uit
Met een 3-jarige samenwerking wil Ziggo Max Verstappen verder ondersteunen in zijn strijd om het wereldkampioenschap. Het partnership tussen het grootste Formule 1-talent van de afgelopen jaren en Ziggo gaat per direct in.
De snelgroeiende Nederlandse Formule 1 fanbase krijgt de kans om Verstappen op en buiten het circuit te volgen. Hij verschijnt voor, tijdens en na Grand Prix races uitvoerig op Ziggo Sport en zal ook bijdragen aan de verdere ontwikkeling van Ziggo’s Formule 1 activatie, waaronder virtueel racen.
Marcel de Groot, Directeur Consumentenmarkt van VodafoneZiggo, is trots op de samenwerking. “Met onze uitzendingen van de Formule1 races en de organisatie van de Ziggo eBattle F1 is de samenwerking met Verstappen een belangrijke toegevoegde waarde voor Ziggo. De kijkers van Ziggo Sport en Ziggo Sport Totaal zitten door deze samenwerking op de eerste rij op weg naar zijn hopelijk eerste wereldtitel. Verstappen zal nu nog vaker te zien zijn in diverse programma’s rondom de live Formule 1 races, in het Formule 1 Café, en in Peptalk op maandag.”
De eerste race van dit seizoen is op zondag 25 maart in Melbourne.
Bron: Ziggo/BM