Veel kijkers voor Max Verstappen bij Ziggo Sport
Maandag 24 mei 2021

Veel kijkers voor Max Verstappen bij Ziggo Sport

1.300.000 televisiekijkers hebben Max Verstappen gisteren de GP van Monaco zien winnen bij Ziggo Sport. Het marktaandeel was 49,7 procent. Dat meldt Stichting KijkOnderzoek.

Bij andere distributeurs zoals KPN, Canal Digitaal en T-Mobile werd de race gelijktijdig door nog eens 453.000 kijkers gevolgd. De Nederlandse Red Bull-coureur liet al zijn collega’s achter zich en gaat nu zelfs aan de leiding in de WK-stand.

Naar het NOS Journaal op NPO 1 van 20.00 uur keken zondag 1.904.000 mensen. Postcode Loterij Eén Tegen 50 op RTL 4 maakte met 1.269.000 kijkers de top drie compleet.

Van de talkshows scoorde Humberto op RTL 4 zondagavond het best. Naar de uitzending, waarin onder andere presentator Jack van Gelder te gast was, keken 689.000 mensen. Daarmee bleef Op1 achter, dat 640.000 kijkers trok.

Het MAX-programma Showcolade behaalde weer dramatisch weinig kijkers: 439.000, terwijl het programma direct na het NOS Journaal van 20.00 uur geprogrammeerd was.

Bron: BM

Bericht delen