dinsdag 16 januari 2018

Roeland Stekelenburg verlaat CMI-groep

Roeland Stekelenburg verlaat de CMI-groep en Infostrada. Als Chief Creative Officer heeft hij de afgelopen vier jaar de strategische innovatie binnen het bedrijf aangejaagd en vormgegeven. Hij wil meer focus gaan aanbrengen in zijn activeiten en zich nog meer gaan richten op zijn passie.

Stekelenburg: “We zijn hard gegroeid, hebben mooie dingen gedaan en ik heb voor veel leuke klanten kunnen werken, zoals Schiphol, Fox Sports, NOS, de KNSB of Pathé. Samen hebben we nieuwe wegen gezocht (en gevonden) om hun boodschap bij het publiek te krijgen en relevant te blijven te midden van het snel veranderende consumentengedrag. Ik heb dat met enorm veel plezier gedaan, heb veel geleerd en ben trots op wat we hebben bereikt.”

“Maar nu is het tijd voor verandering. Ik wil meer focus aanbrengen in mijn activiteiten en me nog meer gaan richten op waar mijn passie ligt. Sleutelwoorden (in niet geheel willekeurige volgorde) zijn: Inhoud, impact, maatschappelijke relevantie, strategische innovatie en techniek. Veel van mijn huidige activiteiten passen prima binnen dit profiel. Dat geldt bijvoorbeeld voor mijn betrokkenheid bij Fast Moving Targets, waar ik de komende tijd meer energie in zal gaan steken. Ook blijf ik actief in toezichthoudende rollen, zoals bijvoorbeeld bij Omrop Fryslân. En ik ga advieswerk en projecten doen voor bedrijven en instellingen die hulp nodig hebben bij hun digitale transformatie en willen (blijven) profiteren van mijn 25 jaar ervaring op het grensvlak van inhoud, strategische innovatie en techniek.”

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen