woensdag 17 januari 2018

Meer samenwerking Triade/RTL en Ziggo Sport

Per 1 augustus wordt de samenwerking tussen Triade Media/RTL en Ziggo Sport geïntensiveerd. De partijen hebben hiervoor een meerjarige overeenkomst gesloten.

Voor adverteerders worden de spot en branded content reclamemogelijkheden uitgebreid. Daarnaast kan er voor het eerst online geadverteerd worden op de website van Ziggo Sport Totaal via pre-rolls en display. Ziggo Sport is de gratis sportzender voor alle Ziggo-abonnees met digitale ontvangst.
Het zwaartepunt ligt op de grote evenementen in de internationale en nationale topsport, aangevuld met de wekelijkse talkshow Peptalk en sportgerelateerde magazines en documentaires. Bij Ziggo Sport zijn alle Formule 1-wedstrijden live te volgen. De recente successen van de jonge Nederlandse coureur Max Verstappen zorgen voor hoge kijkcijfers. Ook populair is het voetbal uit de Spaanse Primera División en vanaf augustus is de Engelse Premier League exclusief bij Ziggo Sport te zien.
Triade Media en RTL bundelden sinds 1 januari dit jaar hun krachten voor de verkoop van spotzendtijd en branded content voor een breed palet aan nationale en internationale themakanalen in Nederland.

Bron: RTL

 

Bericht delen