Article header image

Media Jaarcongres in Studio 21 op Media Park

Op 29 juni staat het Media Park in het teken van het Media Jaarcongres. Een dag innovatie en inspiratie rondom het thema ‘A New World, A New Perspective’.

De 10e editie Media Jaarcongres (MJC), de ontmoetingsplek voor de Nederlandse media-industrie, vindt dit jaar plaats in Studio 21 op het Media Park.

De afgelopen tien jaar is het medialandschap voorgoed veranderd. Het is een nieuwe wereld met nieuwe regels. Alle video is tegenwoordig digitaal, en daarmee zijn er ineens nieuwe mogelijkheden ontstaan. Wat betekent dit alles voor de Nederlandse mediasector?

Hoe kan een klein land midden in de internationale ontwikkelingen een levendige en gezonde media industrie behouden? Hoe kunnen Nederlandse mediamakers en bedrijven ook profiteren van het globale speelveld? En welke ontwikkelingen rond video zitten er nog aan te komen?

Het MJC kijkt aan de hand van een verhalen, gesprekken en demo’s vooruit naar wat deze veranderingen betekenen. Onder leiding van dagvoorzitter Rens de Jong geven diverse topsprekers uit de media-industrie hun visie op de nieuwe wereld. In het plenaire programma zijn er onder andere bijdragen van:
•    Arjan Lubach
•    Arno Lubrun (Facebook Benelux)
•    Ralf van Vegten (NEP)
•    Frank Volmer (Ster)

Het MJC is een initiatief van iMMovator Cross Media Network en Beeld en Geluid. De complete line up is te vinden op de website van MJC. Lezers/abonnees van BM kunnen zich inschrijven met een speciale kortingscode: XD5C1 4A54 A2CF 33F6

Bron: MJC/BM

Bericht delen