Article header image

E! Entertainment vernieuwt logo en look

E! Entertainment Television krijgt een make-over: een nieuw logo, een nieuwe slogan en een gloednieuwe zenderuitstraling. De TV-divisie van NBC Universal International Television kondigt aan dat het nieuwe E! in Nederland op 23 september wordt onthuld.

Colin McLeod, Managing Director CEE van Universal Networks International: “E! blijft de ultieme bestemming voor het laatste entertainmentnieuws, celebs en popcultuur; met deze nieuwe look brengen we het merk naar een nieuw niveau. Met meer nieuwe programmering dan ooit tevoren en meer promotionele activiteiten, zoals lokale vertoningen en uitdagende prijsvragen willen we de zender verder laten groeien in Nederland en meer fans betrekken bij E!’s pop culture buzz.”

E! is een kernzender voor NBC Universal, de zender is zowel in de Verenigde Staten als internationaal in 150 landen te ontvangen, in 26 talen. Met de nieuwe uitstraling, de ‘Pop of Culture’-slogan en de merkcampagne, waaronder ook de restyling van de website, mikt de zender op een grotere merkbeleving bij de kijkers.

Naast populaire shows als Live From The Red Carpet en Keeping Up With The Kardashians, zet E! nieuwe programma’s in: Opening Act van de internationale producent/Emmy Award winnaar Nigel Lythgoe en de serie Married to Jonas (met een van de Jonas Brothers). Na de lancering van het vernieuwde E! in Nederland, wordt de nieuwe look & feel ook in andere landen uitgerold.

Bron: Media Tornado/ Broadcast Magazine

Bericht delen