Article header image

Duurt Holman naar Stepping Stone

Duurt Holman treedt vanaf maart 2019 in dienst bij productiehuis Stepping Stone als Creative Director. Samen met oprichter Jasper van der Schalie gaat hij verder vorm geven aan de ontwikkeling van formats, sales en de lopende producties van het bedrijf. Ook neemt hij plaats in het managementteam.

Managing partner Marlies van Amerongen, die al ruim zeven jaar bij Stepping Stone werkt, wordt benoemd tot Operationeel Directeur en neemt daarmee het algemeen management van het bedrijf volledig voor haar rekening.

Jasper van der Schalie: “Ik ben enorm blij met deze uitbreiding. Dit betekent dat we nog meer power in huis hebben om Stepping Stone te laten groeien als creatieve shop met kwalitatieve en veelzijdige producties. Met Duurt Holman erbij creëren we bovendien meer ruimte om onze snel groeiende drama-tak verder uit te breiden.”

Duurt Holman: “Stepping Stone is van alle markten thuis, creatief, betrouwbaar en een sympathiek bedrijf. Ook de onafhankelijkheid spreekt me aan; geen druk van een grote, buitenlandse aandeelhouder. Ik hoop met mijn ervaring als maker en met mijn lokale en internationale netwerk bij te kunnen dragen aan de verdere uitbouw. Ik heb er enorm veel zin in.”

Stepping Stone is in 2010 opgericht door Jasper van der Schalie en is bekend van producties als Napoleon in Holland, VetGelukkig?!, Galileo, BN’ers in therapie, De slet van 6VWO en De Handhavers.

Duurt Holman werkte tot begin 2017 als Creative Director bij Tuvalu Media, waarvan hij ook mede-eigenaar was. Daarna richtte hij samen met Anniek Schreuders het productiehuis Fish on a Bike op. De producties van Fish on a Bike gaan over naar Stepping Stone.

Bron: Stepping Stone/BM

Bericht delen