Article header image

BrandDeli lanceert Digital tv-pakketten

BrandDeli introduceert op 1 juli de Digital TV-pakketten. Hiermee wordt het mogelijk om te adverteren op de belangrijkste digitale TV-zenders uit het BrandDeli porfolio. De kijkcijfers van de zenders worden gemeten via de SKO Light-meting.

Het gaat om Animal Planet, Comedy Central Family, Discovery Science, FOXlife en Nat Geo Wild. Die laatste zender wordt in een later stadium aan de pakketten toegevoegd. De zenders bieden een gecombineerd maandbereik van meer dan 3,8 miljoen kijkers. De Digital TV-pakketten kunnen worden ingekocht op de doelgroepen 20-49, mannen 20-49 en vrouwen 20-49.

“Met de versnippering van het kijkgedrag zijn er steeds meer zenders waar naar wordt gekeken. Met het slim bundelen van mediamerken om doelgroepen en individuen optimaal te bereiken, is BrandDeli het antwoord op deze versnippering. De toevoeging van de zenders in de Digital TV-pakketten versterkt onze propositie. De zenders zijn namelijk net als de rest van ons portfolio in te kopen via GRP-pakketten op specifieke doelgroepen,” aldus COO Klaartje Kuypers.

Bron: BrandDeli/Broadcast Magazine

Bericht delen