BM 329: Remko van Westerloo over SBS
De novembereditie van Broadcast Magazine biedt onder andere het coververhaal van Remko van Westerloo. De programmadirecteur van het veelbesproken SBS is openhartig en eerlijk over de complexiteit van zijn functie.
En de onverstoorbaarheid die nodig is om het op die plek vol te kunnen houden: “Het komt goed, dat zul je zien. SBS zal iedere euro waard blijken te zijn. Maar dat is op termijn.”
Verder een uitgebreid en opzienbarend interview met voormalig Nozema-directeur Pieter Koning. Hij luidt de noodklok in radioland en gaat in op zijn (klokkenluiders)rol ten tijde van het zerobase onderzoek. De vierde en laatste sessie van dit jaar van de Broadcast Media Society bracht onder leiding van Jeroen Pauw vijf topproducenten bij elkaar. Het levert een fraai inkijkje op in de dagelijkse productiepraktijk.
In Broadcast Magazine 329 ook een special over video on demand (‘VOD mentaliteit’), met onder andere een rondetafelgesprek met vertegenwoordigers van RTL, HBO, Ximon en Infostrada. Annemiek Schrijver tot slot interviewt Joost Oranje, hoofdredacteur van Nieuwsuur.
Nog steeds geen abonnee van Broadcast Magazine? Aarzel niet en klik hier.