Article header image

Wie is de Mol? te boeken als bedrijfsuitje

Producent IDTV heeft afspraken gemaakt met Uitjesbureau over de organisatie van bedrijfsuitjes rond het thema Wie is de Mol? Uitjesbureau heeft daarvoor de exclusieve rechten gekregen.

Uitjesbureau meldt: ‘Onze samenwerking met mediabedrijf IDTV zorgt voor extra mogelijkheden. Het resultaat is een interactieve Wie is de Mol?-app waarin een bekend acteur u begeleidt en uitdaagt. Na ontvangst en instructies van de presentator worden de teams dwars door de stad (naar keuze) gestuurd via de tablet. In ieder team zit een Mol die vooraf is geïnstrueerd en dus volledig op de hoogte is van de komende opdrachten. De taak van de Mol is om onopvallend te zorgen dat de pot niet of nauwelijks gevuld raakt. De applicatie stuurt aan en registreert alle acties van zowel de sabotage streken van de Mol, als de resultaten van het team en iedere kandidaat binnen het team. Zo kan iedereen aan het eind van het spel de doorslaggevende individuele eindtest maken.’

De kosten zijn € 39,50 per deelnemer en de groep dient uit minstens 20 personen te bestaan. Wie is de Mol? wordt sinds 1999 geproduceerd door IDTV en uitgezonden door AVROTROS.

Bron: Uitjesbureau/Broadcast Magazine

Bericht delen