dinsdag 16 januari 2018

Webrangers partner voor SecondScreen Networks

Het Amsterdamse Webrangers een strategisch parnerschap aangegaan met Social TV-bedrijf SecondScreen Networks (SSN), dat in New York gevestigd is. Webrangers is leverancier van second screen en social engagement oplossingen voor de Europese markt. SSN is expert in de synchronisatie van televisie advertenties met websites en mobiele apparaten.

Door de samenwerking kunnen de bedrijven aan producenten en zenders nieuwe digitale en interactieve advertentie-oplossingen aanbieden, als aanvulling op hun websites en second screen applicaties.

Samen met Webrangers, kan SSN nu digitale advertenties op sites of apps volledig synchroniseren met TV commercials. Webrangers zal haar relaties met producenten, zenders en social TV applicatie-ontwikkelaars aanwenden om, gebruik makend van het platform van SecondScreen Networks, alternatieve verdienmodellen voor tweede scherm applicaties mogelijk te maken.

Guido Dukker, oprichter en partner bij Webrangers: “De tweede scherm markt ontwikkelt zich in hoog tempo, en het platform van SecondScreen Networks geeft zenders en producenten toegang tot nieuwe verdienmodellen. Het is eindelijk mogelijk kijkers spannende cross media oplossingen te bieden, nu deze oplossingen door middel van digitale advertenties gefinancierd kunnen worden. We zijn daarom buitengewoon trots dat SecondScreen Networks ons heeft geselecteerd als hun Europese partner. Hiermee komen creatieve concepten die eerder financieel niet haalbaar leken, binnen ons bereik.”

Seth Tapper, oprichter en CEO van SSN: “Met dit partnership breiden we ons servicegebied voor gesynchroniseerde advertenties uit naar de Europese markt, waar veel activiteit rondom Social TV plaatsvindt. Wij kijken ernaar uit met Webrangers en hun klanten te werken, en gezamenlijk brands in staat te stellen hun reclames te verrijken en aan te vullen en kijkers via het tweede scherm intensiever bij programma’s te betrekken.”

Bron: Webrangers

Bericht delen