dinsdag 16 januari 2018

Viacom introduceert Spike in Nederland

Spike is een nieuw merk van Viacom International Media Networks. Vanaf 1 oktober biedt Spike entertainment met een scherp randje voor volwassenen. Nederland is na de VS en Engeland het derde land waar Viacom Spike introduceert.

De zender brengt programma’s als de reality show Bellator MMA, waarin ’s werelds beste vechters het tegen elkaar opnemen in de ring, Catch a Contractor, waarin host Adam Corolla en zijn team op zoek gaan naar gerechtigheid voor families die gedupeerd zijn door louche aannemers en Lip Sync Battle* waarin celebrities een nummer naar eigen keuze playbacken.

Maurice Hols, General Manager Viacaom Benelux: “De focus van Spike ligt op het non-lineaire aanbod van onze internationale content. Daarnaast is het merk Spike een perfecte aanvulling op ons merk- en doelgroep portfolio met daarin de Comedy Central, Nickelodeon en MTV.”

Spike is vanaf 1 oktober 2015 dagelijks te zien van 21.00 uur tot en met 02.00 uur ’s nachts op de back-end van Nickelodeon. Begin 2016 wordt Spike uitgebreid met een on demand video platform, waarmee de consument zelf kan bepalen wanneer hij of zij de favoriete Spike-programma’s wil bekijken.

Bron: Viacom/Broadcast Magazine

Bericht delen