Article header image

Veronica en Bavaria starten tv-format Zo.

Veronica komt vanaf 16 september met het humoristische sketchprogramma Zo. Dit bestaat uit korte filmpjes waarbij vier vrienden alledaagse situaties op een komische manier benaderen.

Het programma wordt mogelijk gemaakt door bierbrouwer Bavaria. De filmpjes maken onderdeel uit van de That’s More Like It-campagne van Bavaria.

De acteurs in Zo. zijn een hechte vriendengroep die elkaar al circa tien jaar kennen. Ze maakten altijd al korte filmpjes als ze met elkaar op pad gingen, voor de lol maar ook voor hun zelfbedachte school tv. Dat ze binnenkort dagelijks met hun filmpjes bij Veronica te zien zijn is voor hen dan ook een droom die uit komt: “We vinden het te gek!’, aldus de jongens.

Kirsten Gelissen, zendercoördinator Veronica; “Dit is een unieke samenwerking tussen twee merken die elkaar gevonden hebben. Het programma, met als thema ‘Zo kan het ook…’, sluit zo goed aan op de merkwaarden van zowel Bavaria als Veronica dat een lange termijn partnership een logisch gevolg is. Het online platform wordt, naast het Veronica programma, aangevuld met internationale ‘Zo kan het ook…’ video’s. We zijn trots dat Bavaria dit platform wereldwijd lanceert en dat wij, als Veronica, daar ook een bijdrage aan kunnen leveren.”

De filmpjes van Zo. zijn telkens drie minuten, ze doorbreken de alledaagse routinemomenten en maken die leuker, wat zorgt voor absurde situaties.

Bron: SBS Broadcasting/Veronica

Bericht delen