Article header image

Tim Beudel naar National Geographic

Tim Beudel is  de nieuwe Channel Director van National Geographic Benelux. In zijn nieuwe rol is hij inhoudelijk verantwoordelijk voor het merk, zowel online als televisie en voor de implementatie van brand partnerships en sponsorships. Beudel leidde eerder de tv-zender NostalgieNet en was bij Tuvalu Media verantwoordelijk voor de digitale activiteiten.

Beudel: “National Geographic is een geweldig merk om voor te mogen werken en ik kijk er naar uit om de zender verder uit te bouwen. Er ligt een mooie uitdaging om de synergie tussen tv, print en digitale media te vergroten zodat de unieke content die National Geographic biedt nog meer mensen bereikt en het merk zich blijft ontwikkelen. Ik ben er van overtuigd dat we met het team tot prachtige resultaten kunnen komen.”

Met een wereldwijd spectrum aan televisiezenders, tijdschriften, boeken en online media bereikt National Geographic maandelijks 730 miljoen mensen in 172 landen. Meer dan een kwart van de opbrengsten komt ten goede aan de National Geographic Society, die hiermee verder onderzoek steunt ter vergroting en verspreiding van onze kennis van de wereld.  De zender National Geographic is voor iedereen vrij te ontvangen.

Bron: National Geographic/BM

Bericht delen