Article header image

Talpa voegt creatieve afdelingen samen

Talpa Network heeft z’n interne creatieve afdelingen, met onder meer LINDA.hetbureau en het vorig jaar aangetrokken Brand New Telly, samengevoegd tot ‘het Bureau’. Dat moet onder de vleugels van Talpa Media Solutions zowel mediabureaus en adverteerders als de eigen mediamerken gaan bedienen.

De samenvoeging is een gevolg van de reorganisatie die Talpa Network sinds de coronacrisis doorvoert. Wouter van der Pauw en Mirjam van Dijk leiden de tak als creatief directeur. Roos Simons (ex-BrandDeli) en Rose Zandvliet zijn concepts & strategy director. Simons behandelt de creatieve vraagstukken van adverteerders en Zandvliet vervult dezelfde rol voor de eigen Talpa Network-merken.

Per 1 september is de nieuwe creatieve hub een feit. Allard Ruyl, ceo Talpa Media Solutions: “We merken dat de vraag naar creativiteit verandert, adverteerders willen nu meer dan ooit specifieke doelgroepen bereiken met verhalen die impact maken. Daarvoor moet je de kanalen kennen als je broekzak. Tegelijkertijd is er behoefte aan efficiëntie en brede distributie over de verschillende onderdelen.”

Bron: Talpa/Adformatie/BM

Bericht delen