Article header image

Stingray koopt Ultra HD-kanaal Festival 4K

Stingray Digital Group Inc, aanbieder van business-to-business multiplatform muziek, heeft het televisiekanaal Ultra HD-kanaal Festival 4K aangekocht. Festival 4K, beschikbaar voor meer dan 7 miljoen abonnees, is het meest vooraanstaande 4K Ultra HD-kanaal met een internationale klantenkring.

“We zijn heel blij dat we na de introductie van Stingray Ambiance in 4K ons productaanbod nu kunnen uitbreiden met Festival 4K,” aldus Mathieu Péloquin, senior vice-president, marketing and communication van Stingray. “De vraag naar een vakkundig samengestelde culturele programmering in 4K UHD-kwaliteit maakt wereldwijd een exponentiële groei door. De uitstekende resolutie van Festival 4K geeft kijkers een ongelofelijke ervaring, alsof ze vooraan zitten bij de beste concerten, festivals, circusvoorstellingen en evenementen.”

Het programma-aanbod van Festival 4K bestaat uit honderden uren bijzondere live opgenomen shows en evenementen. Aanbieders van betaaltelevisie die Festival 4K in hun aanbod hebben, zijn onder andere VOO in België, Free in Frankrijk en Vodafone in Spanje. De aankoop van Festival 4K sluit aan bij de doelstelling van Stingray om aanbieders van betaaltelevisie en hun abonnees de grootste verscheidenheid aan hoogwaardige muziekcontent te leveren op alle platforms.

Stingray is wereldwijd actief en bereikt zo’m 400 miljoen betaaltelevisie-abonnees (of -huishoudens) in 152 landen. De producten van Stingray, gericht op zowel consumenten als bedrijven, omvatten toonaangevende digitale muziek- en videodiensten als Stingray Music, Stingray Concerts, Stingray Brava, Stingray Djazz, Stingray Karaoke en iConcerts.

Bron: Stingray/Broadcast Magazine

Bericht delen