Article header image

Screenforce nieuwe naam SPOT

SPOT, de marketingorganisatie van de Nederlandse tv-zenders, heeft sinds 1 juli haar naam gewijzigd in Screenforce. Screenforce staat voor de kracht van premium content op alle schermen.

Naast Nederland kennen ook Duitsland, Finland, Oostenrijk en Zwitserland een tv-marketingorganisatie onder de naam Screenforce. In meerdere mate zal met hen en ook met andere internationale partijen de samenwerking worden aangegaan. Screenforce-directeur Michel van der Voort over de nieuwe naam: “Screenforce staat voor de kracht van premium videocontent op alle schermen. Content die bovendien op een nauwkeurige en transparante manier gemeten wordt, met als doel adverteerders in staat stellen om met premium videocontent op alle beschikbare platforms en schermen hun marketingdoelstellingen te laten realiseren.”
In Screenforce participeren de volgende organisaties: Ster, Discovery Networks Benelux, ORN, RTL, FOX Networks Group, AT5, SBS Broadcasting, Disney Channels Benelux, VIACOM International Media Network Benelux, NBCU, Liberty Global Content Netherlands BV en A&E Networks.

Bron: Screenforce

 

Bericht delen