Article header image

Schoorl nieuwe rol binnen Discovery

Max Schoorl is benoemd tot Director Commercial Development van Discovery Networks Benelux (DNB). Hij is onder andere verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de commerciële strategie en hij houdt zich bezig met nieuwe commerciële initiatieven en productontwikkeling.

In zijn nieuwe rol is Schoorl vanuit DNB het commerciële aanspreekpunt voor BrandDeli in Nederland en SBS in Vlaanderen. Daarnaast  is hij ook de contactpersoon voor organisaties als SPOT, CIM en SKO. Max neemt tevens plaats in het Benelux management team.

Alco de Jong, Country Manager Discovery Networks Benelux: “De afgelopen jaren heeft Max een grote bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en professionalisering van ons commercieel beleid. Daarnaast is Max ook een van de belangrijke steunpilaren geweest op wiens kennis van de markt de BrandDeli case is gebouwd. Ik ben erg blij dat Max nu ook onderdeel is van ons MT, want zijn commerciële visie en kennis is van zeer grote waarde”.

Schoorl is al ruim vier jaar in dienst bij DNB en vervulde hiervoor functies van Director Commercial Controlling en Business Development Manager. Hij heeft ruime ervaring opgedaan in de commerciële tak van de televisie-industrie in zijn rollen als RTV-director bij BrandConnection en TV-director bij Mindshare.

Bron: Discovery Networks Benelux/ Broadcast Magazine

Bericht delen