Article header image

Reclamezendtijd TV538 en SLAM!TV bij Triade Media

De Radio 538 Groep is een samenwerking aangegaan met Triade Media voor de exploitatie van de reclamezendtijd van haar twee digitale televisiezenders TV538 en SLAM!TV. Triade Media is de grootste onafhankelijke exploitant van themazenders. De muziekzenders zijn landelijk te zien onder andere via UPC en Ziggo. De zenders bereiken inmiddels een groot publiek, met in de maand maart TV 538 en SLAM!TV (volgens SKO-cijfers) netto respectievelijk 2,1 miljoen en 2,2 miljoen unieke kijkers (6+).

Peter Mulder, commercieel directeur Radio 538 Groep: “Na de start van TV538 vorig jaar juli heeft het station een megaontwikkeling doorgemaakt. De crossover met radio, events en live shows levert nu al goede TV en een goed bereik en kijkersprofiel op. In combinatie met SLAM!TV biedt dit een heerlijk pakket voor Triade om haar tanden in te zetten en mee te nemen in haar portfolio richting adverteerders en bureaus. De keuze voor Triade als saleshouse was makkelijk. In deze fase is er geen partij die onze TV stations beter kan vertegenwoordigen dan deze energieke en sympathieke club.”

Marc Nagelkerken, Managing Partner Triade Media: “Wij zijn zeer enthousiast dat wij twee sterke kwalitatieve themazenders kunnen verwelkomen. TV538 en SLAM!TV zijn een welkome aanvulling op ons huidige zenderportfolio. Met deze sterke muziekzenders en de muziekzender Xite, waar Triade Media de exploitatie voor doet, ontstaat er binnen ons aanbod een uniek muziekcluster. Na het verdwijnen van TMF in Nederland is dit cluster voor adverteerders een kwalitatief alternatief. Dit muziekcluster scoort zeer selectief op de diverse jongerendoelgroepen, de enige doelgroep die nog ontbrak binnen ons zenderportfolio.”

Bron: Triade Media

Bericht delen