Article header image

Omroep MAX lanceert nieuwe campagne

Maandag start de nieuwe zomercampagne van Omroep MAX. Jaarlijks profileert MAX zich middels een brede programmering op radio, televisie, internet en een campagne als dé zomeromroep. MAX is er in de vakantiemaanden altijd met veel nieuwe en grote programma’s.

Jan Slagter, directeur Omroep MAX: “Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet. Maar ook als belangenbehartiger, met bijvoorbeeld MAX Ombudsman en onze samenwerking met de Luisterlijn. Tegelijkertijd roepen we mensen op om er ook voor elkaar te zijn. Juist nu we deze zomer massaal dichterbij huis blijven, kun je vaker iets van je laten horen.”

Slogan van de multimediale campagne is MAX is er, ook déze zomer. De campagne bestaat uit online en offline media. Onder andere een zomerse televisiespot, een outdoor campagne en een online campagne maken deel uit van de mix.

Ook is MAX een samenwerking aangegaan met freecard-uitgever Boomerang. Vanaf dit moment liggen er in alle Boomerang-rekken gratis ansichtkaarten van Omroep MAX. Uiteraard met als vakantiebestemming Nederland. “We hopen natuurlijk dat mensen die er deze zomer opuit trekken in eigen land de ansichtkaarten versturen naar moeders, vaders, oma’s, opa’s of overgrootouders”, zegt Jan Slagter. “Om te laten weten dat ze er zijn voor hun naasten.”

Vroeger was de vakantieperiode een tijd van veelal herhalingen, maar met die trend brak MAX jaren geleden al. En deze zomer is dat niet anders. Op televisie brengt de omroep tijdens de vakantiemaanden nieuwe succestitels als Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX Vakantieman. Ook programmeert MAX deze zomer tal van eenmalige en nieuwe programma’s.

Bron: Omroep MAX/BM

Terug naar overzicht