Article header image

Mediatrends & Matchmaking event

Ampco Flashlight organiseert woensdag 30 mei in samenwerking met Broadcast Magazine Mediatrends & Matchmaking. Dit is een event voor de broadcast- en multiemediawereld in de vorm van een discussiemiddag over mediatrends. Daarnaast een kijkje in de keuken van de nieuwste ontwikkelingen.

Sprekers Ruud Hendriks en Laurens Drillich zulken hun licht werpen op de verschillende mediatrends. De heren zijn met recht media-ondernemers met een interessant track record en een interessant verhaal. Hendriks heeft een lange succesvolle televisiecarriere – onder andere bij Veronica, RTL, en Endemol – en investeert tegenwoordig in jonge, veelbelovende (internet) bedrijven. Drillich kan bogen op veel ervaring in de nationale en internationale media-industrie en werd onlangs benoemd tot algemeen directeur van de grootste producent van Nederland, de Endemol Mediagroep.

Een van de trends die aan bod zal komen is die op het gebied van tijdwinst op locatie: het vooraf in 3D te visualiseren. Tijdens deze middag krijgen de aanwezigen een impressie van de mogelijkheden op dit vlak. Verder demo’s van diverse technische mogelijkheden op gebied van licht, audio, video, motion, rigging en geluidsbeheersing en een demo van de state of the art technieken uit de CyberMotion lijn.

De middag start woendsag 30 mei om 16.00 uur (inloop vanaf 15.00 uur) en duurt tot 20.00 uur. Locatie: Ampco Flashlight, Proostwetering 50 Utrecht. Interesse? Meld je hier aan.

Bron: Ampco Flashlight/Broadcast Magazine

Bericht delen