woensdag 17 januari 2018

Label Me: mens als mediamerk

Een media-advocate en een artiestenmanager runnen een bedrijf in Personal Branding, maar wat betekent dat concreet? Aan Label Me kleeft het stereotiepe etiket van een op Amerikaanse leest geschoeide firma die heilig in imagobuilding gelooft, terwijl wij nuchtere Nederlanders onze kop toch liever niet te hoog boven het maaiveld willen uitsteken.

Ook al weer zo’n vooroordeel. Victoria Houwen (de artiestenmanager) en Babette Aalberts (de advocate) – gepokt en gemazeld in de wereld van glitter & glamour – willen artiesten, acteurs en presentatoren op maat bedienen. En de eigen uitstraling mag best een beetje ‘over de top’ volgens De Damesch Merkbouwers, zoals ze zichzelf zien. Met een knipoog. In de oktobereditie van Broadcast Magazine is een uitgebreid dubbelinterview met hen te lezen.

Nog geen abonnee? Klik hier en maak gebruik van de speciale actie.

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen