dinsdag 16 januari 2018

Jochem Haverman van Eurosport naar Infostrada

Na twaalf jaar Eurosport gaat Jochem Haverman vrijdag aan de slag bij de Infostrada Sports Group als Communication & PR Director. “Ik ben verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van het communicatiebeleid. Infostrada moet een duidelijker profiel en gezicht krijgen binnen de (inter)nationale sport- en mediawereld,” vertelt Haverman.

“Zeker nadat Consolidated Media Industries (CMI) Infostrada Sports (sportstatistieken en services), Eyeworks Sport (productiemaatschappij) en de crossmediabedrijven Unicem en Sport2Media heeft overgenomen en de Infostrada Sports Group heeft gevormd. Het wordt belangrijk om meer lading te geven aan de naam Infostrada Sports Group, te laten zien wie we zijn en wat voor innovatieve en unieke producten en diensten we kunnen leveren. Infostrada Sports Group produceert, distribueert, publiceert en exploiteert sportcontent, zowel data als video, voor sportfederaties, broadcasters, uitgevers en rechtenhouders. Veel meer dus dan alleen maar sportstatistieken. Er ligt een mooie uitdaging voor me klaar.”

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen