Helikopterview Cote d’Azur krijgt vervolg voor Nederlandse mediapartijen
In oktober 2017 maakten tientallen Nederlanders die werkzaam zijn in de mediabranche voor het eerst gebruik van het aanbod om zich rondom de MIPCOM gratis per helikopter te laten vervoeren van Nice Airport naar de Holland Beach Party van Broadcast Magazine in Cannes en andersom.
Vanwege de enthousiaste reacties kreeg dit initiatief een vervolg rondom MIPTV in het afgelopen voorjaar, tijdens de Cannes Lions in juni en nu dus ook weer tijdens rondom de komende MIPCOM in oktober.
Vote Company, marktleider in het faciliteren en groot maken van publieksverkiezingen, biedt de helikoptervluchten aan. Wilfred Romijn, één van de founders van Vote Company, legt uit: “Veel Nederlandse bezoekers hebben tijdens MIPCOM een groot aantal afspraken en komen tijd te kort. De helikoptervlucht levert tijdswinst op en een ongekend uitzicht op de schitterende Cote ‘d Azur. Het is ook meteen een knipoog naar het werk dat we dagelijks doen: we brengen verkiezingen naar een hoger niveau, leveren maatwerk, ontzorgen opdrachtgevers en voegen, net als bij de helikoptervluchten in Cannes, echt waarde toe.”
Vote Company werkt voor diverse opdrachtgevers uit de mediabranche zoals bijvoorbeeld De Persgroep en Vakmedianet. Bekende verkiezingen die het bedrijf faciliteert, zijn de AD Publieksprijs bij de Musical Awards, de Zoover Awards, de Dutch-IT Awards en de MKB Innovatie Top 100. Afgelopen jaar werd een Cross Media Award gewonnen voor de campagne rondom de Verkiezing van het Mooiste Natuurgebied. Deze verkiezing werd door Vote Company georganiseerd in opdracht van het Ministerie van Economische Zaken.
Aanmelden voor de helikoptervluchten kan via deze website.
Bron: Vote Company/BM