dinsdag 16 januari 2018

Fons de Poel aan de slag voor Joodse Omroep

foto: Maud Berger

In het 300e nummer van Broadcast Magazine komt Fons de Poel uitgebreid aan het woord in de serie OffAir. Documare, het bedrijf van De Poel, gaat een serie voor de Joodse Omroep maken. “Het is een serie over Nederland en het jodendom, mijn persoonlijke verhaal schemert er doorheen. We gaan er binnenkort mee aan de slag. Het moet 2012 of 2013 worden uitgezonden. Dan maakt het mij niet uit of er 100.000 of 500.000 mensen kijken. Het is mooi om te maken omdat het dicht bij mezelf staat.”

Zijn teleurstelling over de kijkcijfers van Brandpunt steekt De Poel in het interview niet onder stoelen of banken. “Brandpunt heeft de potentie van het mooist gemaakte informatieve programma van Nederland. Maar ja, als het op een klote avond zit en het gaat niet goed met de kijkcijfers… Daar heb ik wel last van. Je maakt een parel en er kijken maar 400.000 mensen, dat moeten er 700.000 zijn.”

Lees het hele interview in Broadcast Magazine 300. Nog geen abonnee? Neem nu een abonnement en ontvang het dubbeldikke laatste nummer van 2010 gratis.

Bron: Broadcast Magazine

Fons de Poel aan de slag voor Joodse Omroep

 

In het 300e nummer van Broadcast Magazine komt Fons de Poel uitgebreid aan het woord in de serie OffAir. Documare, het bedrijf van De Poel, gaat een serie voor de Joodse Omroep maken. “Het is een serie over Nederland en het jodendom, mijn persoonlijke verhaal schemert er doorheen. We gaan er binnenkort mee aan de slag. Het moet 2012 of 2013 worden uitgezonden. Dan maakt het mij niet uit of er 100.000 of 500.000 mensen kijken. Het is mooi om te maken omdat het dicht bij mezelf staat.”

Zijn teleurstelling over de kijkcijfers van Brandpunt steekt De Poel niet onder stoelen of banken. “Brandpunt heeft de potentie van het mooist gemaakte informatieve programma van Nederland. Maar ja, als het op een klote avond zit en het gaat niet goed met de kijkcijfers… Daar heb ik wel last van. Je maakt een parel en er kijken maar 400.000 mensen, dat moeten er 700.000 zijn.”

 

Lees het hele interview in Broadcast Magazine 300. Nog geen abonnee? Neem nu een abonnement en ontvang het dubbeldikke laatste nummer van 2010 gratis.

 

Bericht delen