Article header image

FC Klap maakt Boer zoekt Vrouw Magazine

Uitgeverij FC Klap lanceert deze maand het officiële Boer zoekt Vrouw Magazine. In dit gloednieuwe blad staan de thema’s Land, Leven en Liefde centraal. Boer zoekt Vrouw Magazine ligt op 12 december in de winkels, in een oplage van 100.000.

Voor 2014 staan vier edities gepland.

Uitgeverij FC Klap maakt het magazine in nauwe samenwerking met omroep KRO en producent Blue Circle. Deelnemers en oud-deelnemers van het programma komen uiteraard aan het woord in het blad, maar Boer zoekt Vrouw Magazine is óók een blad over de thema’s Land, Leven en Liefde in de breedste zin van het woord. Het blad draagt zogezegd hetzelfde DNA als het succesvolste programma van de Nederlandse televisie.

Boer zoekt Vrouw verbindt mensen, niet alleen in het programma maar ook daarbuiten: met het hele gezin voor de buis en met collega’s bij de koffie-automaat. Het programma brengt bijzondere verhalen van gewone ‘echte’ mensen in beeld, het is authentieke televisie dat met integriteit en respect voor de deelnemers wordt gemaakt. Boer zoekt Vrouw is uitgegroeid tot een van de sterkste merken van Nederland, een merk dat staat voor ‘echt’, ‘puur’, ‘groen’, ‘natuur’ en dat natuurlijk over ontluikende liefdes gaat. In het blad komen deze thema’s terug in interviews, reportages en andere rubrieken. De pijlers waarop de bladformule rust, zijn onder andere biologische eten, (duurzaam) reizen, liefde (daten), wonen en passie voor alles wat groeit en bloeit.

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen