Article header image

Chantal Janzen en De Persgroep gaan samenwerken

Chantal Janzen, presentatrice en oprichter van het mediamerk &C, gaat samen met De Persgroep aan de slag met videocontent voor vrouwen op AD.nl. 

&C is het nieuwe mediamerk van Chantal Janzen dat zij enige tijd geleden lanceerde. Na Linda de Mol en Wendy van Dijk is Janzen daarmee de derde tv-persoonlijkheid die een eigen mediamerk lanceert. Sinds maart heeft zij een maandelijks magazine, een online platform en een mobiele app met e-commerce.  &C is specifiek gericht op vrouwen van 18 tot 48 jaar.

“Bij de De Persgroep is de doelgroep vrouwen 18+ nogal onderbelicht”, zegt Janzen. “Maar een website als die van het AD heeft wel een groot bereik bij deze doelgroep. Daarom gaan wij tegen De Persgroep aanschurken”. Dat houdt concreet in dat de redactie van &C video’s gaat maken voor AD.nl.

Bron: De Persgroep/BM

Bericht delen