BM-special over 50 jaar Ster

Stichting Etherreclame, kortweg Ster, vierde officieel op 25 augustus de 50e verjaardag van reclameboodschappen bij de publieke omroep. Reden voor vakblad Broadcast Magazine om een special van 36 pagina’s op te nemen in de septembereditie.

Daarin komen onder andere omroepbazen Jan de Jong (NOS), Lennart van der Meulen (VPRO), Eric van Stade (AVROTROS) en Gerard Timmer (BNN-VARA) uitgebreid aan het woord, evenals de mediadirecteur van Unilever, Harry Dekker. Verder is er ruim aandacht voor reclamemakers, voor de rol van Ster bij onderzoek en de Ster Gouden Loeki Aller Tijden.

Deze prijs is de ultieme bekroning voor de populairste en meest memorabele tv-commercial uit 50 jaar Sterreclame. De winnaar gaat na een publieks- en vakjurystemming naar huis met deze eenmalige onderscheiding, die tijdens een groot relatie-evenement in november wordt uitgereikt. Het publiek heeft 50 commercials genomineerd.

De special bevat bovendien een even onthullend als vermakelijk interview met de bijna 89-jarige Chris Smeekes, bijna een kwart eeuw hét gezicht van Ster.

Nog steeds geen abonnee van Broadcast Magazine? Schande! Klik hier en maak gebruik van de speciale aanbieding.

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen