dinsdag 16 januari 2018

Blue Circle start team Digital & Branded Partnerships

Producent Blue Circle heeft, om zijn creativiteit op alle platformen in te kunnen zetten, een geïntegreerd team Digital & Branded Partnerships samengesteld. Vanaf 1 juli gaat dit team van start onder de leiding van de nieuwe directeur Digital & Branded Partnerships, Arthur Clement.

Georgette Schlick, CEO Blue Circle: “Blue Circle heeft een geweldig track record als televisie producent. Met de ervaring, het talent en de expertise die we hebben op het gebied van storytelling kunnen wij elk merk, op ieder platform, op alle manieren positioneren. De digitale component hierbij is cruciaal. Ik ben dan ook erg blij dat Arthur met zijn gecombineerde ervaring op het gebied van concept ontwikkeling en digital ons komt versterken!”

Arthur Clement: “Content is key. Mensen zullen altijd op zoek gaan naar nieuwe verhalen. In deze tijd moet je in staat kunnen zijn verhalen op alle schermen te vertellen. Mijn ervaring ligt bij het maken van digitale transities binnen bestaande systemen. Ik verheug mij er dan ook op om vanuit mijn achtergrond een bijdrage te gaan leveren aan het verwezenlijken van de digitale ambities van Blue Circle.”

Clement is afkomstig van VICE Media Benelux waar hij als Sales Director onder andere verantwoordelijk was voor product development, product management en sales. Daarvoor was hij Sr. Development Manager bij RTL Nederland en was hij intensief betrokken bij de ontwikkeling en realisatie van digitale extensies rondom tv-programma’s als The voice of Holland, So You Think You Can Dance, Holland’s Next Top Model en Expeditie Robinson.

Bron: Blue Circle/Broadcast Magazine

Bericht delen