Article header image

BBC First gaat samenwerken met BrandDeli

Alle sales-activiteiten van BBC First worden in september toegevoegd aan het portfolio van BrandDeli. Met deze uitbreiding versterkt BrandDeli haar marktaandeel in de Nederlandse markt en kan een hoger bereik worden geboden aan adverteerders in de belangrijke vrouwelijke inkoopdoelgroepen.

Met populaire series als Indian Summers, Sherlock, Silent Witness en The Living and the Dead is BBC First de Nederlandse bestemming voor de beste Britse dramaseries. BBC First is via het basispakket van KPN te ontvangen en is onlangs toegevoegd aan het basispakket van Ziggo. Mede hierdoor is het marktaandeel van de zender al meer dan verdubbeld.

Klaartje Kuypers, COO bij BrandDeli: “BBC First is een zender die met haar sterke, premium content perfect past bij het BrandDeli portfolio. Met de aanwinst van BBC First versterken wij onze Spot en Brand Partnership propositie. Het ruime aanbod van kwalitatief hoogwaardige dramaseries zorgt ervoor dat BBC First kijkersaandeel toevoegt in primetime. BrandDeli zal hiermee ruim boven de 10% uitkomen in het primetime tijdvak.”

Bron: BrandDeli/Broadcast Magazine

Bericht delen